اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نمایش اطلاعات آماری و توزیع ها در متلب (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نمایش اطلاعات آماری و توزیع ها در متلب (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی رایگان، امکانات محاسباتی و ترسیمی متلب به کار گرفته شده اند، و با استفاده از محاسبات و روابط آماری، نمایش کمیت ها و شاخص های آماری مربوط به توزیع های پیوسته و گسسته، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. این عملیات یکی از موارد بسیار پر کاربرد در زمینه استفاده از متلب برای نمایش و تحلیل آماری است و می تواند برای دانشجویان و دانش پژوهان رشته های مختلف مفید و قابل استفاده باشد.
دوره آموزش نمایش اطلاعات آماری و توزیع ها در متلب (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نمایش اطلاعات آماری و توزیع ها در متلب (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمدهادی

جالب بود متشکر از استاد کلامی بزرگوار

مهدی زمانیان

با سلام و تشکر

جعفر

بسیار عالی

دانشجو

با سلام به مسولین عزیز فرادرس و مدرس عزیز این فیلم جناب دکتر کلامی. این مبحث در آمار خیلی مهمه به طوری که در اکثر کتب آمار و کتابهای آموزش متلب فرض رو بر این گذاشتند که شما بحث توزیع ها رو بلد هستین. در خصوص این فیلم عرض کنم که مثل بقیه تدریس های آقای دکتر کلامی واقا عالی بود و ایشون طبق معمول مطالب ریاضی پیش نیاز به همراه فرمول ها و نحوه استفاده از اونها رو تدریس کردند و سپس سراغ آموزش متلب رفتن که این ویژگی مثبت ایشون هست. بحث توزیع ها واقعا مهمه و تقریبا در همه پروژه ها و پایان نامه هایی که با احتمالات سروکار دارند و حتی در گزارش کارهای آزمایشگاه هم لازم میشه. مجددا ممنونم.

محمد

با سلام خدمت همه افراد در فرادرس. می خواستم تشکر کنم از آقای دکتر کلامی عزیز شیوه تدریس خوب هستش.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی