اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با ساختار و اجزای ریزپردازنده ها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با ساختار و اجزای ریزپردازنده ها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه سیستم‌های ریز‌پردازنده‌ای روز به روز در حال گسترش هستند به طوری که کاملا با زندگی بشر آمیخته شده و در روند زندگی آن‌ها تاثیر گذاشته است و لذا لزوم آشنایی و تسلط مهندسان بر مبانی و اصول کار این دسته از علوم، بیش از پیش اهمیت می‌یابد. میکروکنترلرها نیز که مهم‌ترین عضو ریزپردازنده‌ها محسوب می شوند، روز به روز در شکل ها و معماری های مختلف در حال عرضه هستند که مهم ترین پیش نیاز برای شروع کار با ریزپردازنده‌ها آشنایی با زبان ماشین و توانایی برقراری ارتباط با آن‌ها به زبان خود آن‌ها است. ما در این آموزش قصد داریم تا آشنایی با ساختار و اجزای ریزپردازنده‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با ساختار و اجزای ریزپردازنده ها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی اکبری جعفرآبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با ساختار و اجزای ریزپردازنده ها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین

عالی بود

مریم زارعی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی