اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت بازی ماجرایی اندرویدی در Unity
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت بازی ماجرایی اندرویدی در Unity

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر بهمن موذن4.8
  • زمان:6 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این آموزش، آشنایی افراد با فرایند ساخت بازی‌های داستانی - ماجرایی و یا اتاق فرار است. همچنین توانا ساختن افراد در جهت ساخت این بازی‌ها بدون نیاز به کدنویسی و دانش برنامه‌نویسی، از دیگر اهداف این آموزش محسوب می‌شود. در طراحی صورت گرفته در این آموزش، خود افزونه و گرافیک دوبعدی مورد نیاز به شما داده می‌شود. ابتدا نحوه انجام تنظیمات اولیه افزونه یونیتی تدریس شده، سپس گرافیک را وارد محیط کار نموده و تنظیمات لازم انجام می‌گیرد و در نهایت ارتباط بین اشیا و تعاملات آن‌ها تعریف می‌گردد.  
دوره آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت بازی ماجرایی اندرویدی در Unity دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر بهمن موذن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت بازی ماجرایی اندرویدی در Unity را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mehdi

سلام و عرض ادب خدمت استاد ارجمند این دومین آموزش من در حوزه یونیتی بوده و یه خداقوت و دستمریزاد به شما استاد عزیز و سایر دست اندرکاران عرض می کنم در ضمن بدلیل علاقه بسیار زیادم به بازی سازی منتظر آموزشهای تکمیلی در این حوزه هستم. در ضمن صمیمانه از اساتیدی که علمشون رو در اختیار ما قرار می دهند، سپاسگزارم.

amin

سلام خیلی متشکرم از آقای دکتر بهمن موذن برای این آموزش بسیار کاربردی و تکمیلی و کاملشون بی صبرانه منتظر دیگر آموزش های ایشون در زمینه بازی سازی هستم و به علاقمندان به بازی سازی به شدت توصیه میکنم که این آموزش رو تهیه کنن همچی تو آموزش کامله برخی از قابلیت هایی که تو بیشتر آموزش های ساخت بازی آموزش داده نمیشه(ایجاد مرحله جدید و وصل کردن اونا به یکدیگر . ساخت منوی بازی . چند زبانه کردن بازی . انتشار بازی و ساخت نسخه قابل اجرا برای اندروید).

فاطمه

سلام،عالی بود. خیلی ممنون از هیات علمی و مدرسین فرادرس.من از آموزش برنامه نویسی و Unity فرادرس استفاده کردم.خیلی ممنون.لطفاً آموزش های سطح پیشرفته را هم قرار دهید.

احمد

واقعا عالی بود من آموزش های دیگه ای هم برای unity قبلا دیده بودم هیچکدوم تا این اندازه کاربردی و قابل فهم نبود متشکرم  از فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی