اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان برنامه نویسی بیسیک فور اندروید B4A
مسیر آموزشی

آموزش زبان برنامه نویسی بیسیک فور اندروید B4A

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :24 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مجتبی شادریان5
  • زمان:16 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه کار با گوشی ها و تبلت های اندرویدی روز به روز در دنیا و مخصوصاً در کشور ما رو به افزایش است. شاید شما هم مایل باشید که به جمع برنامه نویسان اندروید بپیوندید و برنامه دلخواه خود را که مدت ها است به آن فکر می کنید را بسازید.
دوره آموزش زبان برنامه نویسی بیسیک فور اندروید B4A دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان برنامه نویسی بیسیک فور اندروید B4A را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا

سلام خوب بود برنامه های جانبی مورد نیاز درس را در سایت فرادرس جهت دسترسی آسان تر و دقیق تر می گذاشتند

پژمان

محتوا خوب بود لطفا آموزش پیشرفته تری هم این خصوص قرار بدید.

علیرضا

آموزش خوبی بود ولی چند اشکال عمده داره 1- در مورد نصب با جزئیات توضیح نمیده و خیلی سریع ازش رد میشه در صورتی که با نصب یک نرم افزار معمولی متفاوت و سخت تره 2- یکی از آموزش های مهم که گرفتن اطلاعات از سایت و ارسال آنها به وب است در این آموزش نیست 3- در مورد نحوه استفاده از سنسورها و کار با آنها حرفی نمیزنه

محمد

خیلی پیچیده توضیح داده شده بود، من یه نسخه خارجیشو دیده بودم اون خیلی ساده تر بود. لطفا مباحث رو تا اونجایی که میشه ساده ارائه کنید.

یاسر

برای یک آموزش بیان مدرس و اینکه موضوعات رو به صورت ابتدایی و پایه مطرح کنند مهم هست و این آموزش این مواردو داشت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی