اطلاعات دوره
آموزش راه اندازی سنسور دما و رطوبت در آردوینو (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش راه اندازی سنسور دما و رطوبت در آردوینو (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آردوینو یک برد کنترلی کوچک است که با برنامه نویسی درست می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. از کنترل یک ربات گرفته تا پیاده سازی خانه های هوشمند. در این مجموعه آموزشی که مکمل آموزش مقدماتی آردوینو (Arduino) است، به پیاده سازی پروژه های پیشرفته تر و آموزش مبانی بحث های پایه و کاربردی استفاده از میکروکنترلر در سطح پیشرفته آن است. در این دوره آموزشی، به عنوان پروژه پایان دوره، ما یک ربات امدادگر کنترل از راه دور خواهیم ساخت که مبانی مطرح شده در این ربات می تواند راه حل بسیاری از پروژه های تحقیقاتی و یا صنعتی شما باشد. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث راه اندازی سنسور دما و رطوبت در آردوینو را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش راه اندازی سنسور دما و رطوبت در آردوینو (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ابوذر تمسکنی زاهدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راه اندازی سنسور دما و رطوبت در آردوینو (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد عصاری

سلام ببخشید اردینو قابلیت اتصال چند سنسور دارد؟

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی