اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فریم ورک Django Rest در پایتون - ارتباط بین Models ،Serializers و Views (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فریم ورک Django Rest در پایتون - ارتباط بین Models ،Serializers و Views (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه با فراگیر شدن تنوع سیستم ها شامل: موبایل ها، برنامه های تحت وب و اینترنت اشیا برای استفاده از سرویس ها موجب شده تا استفاده از مفهوم Web API ها به طور گسترده تر مورد توجه قرار گیرد. API مخفف کلمه Application Programming Interface بوده و سیستم های مختلف از طریق پروتکل HTTP اجازه ارتباط با آن را خواهند داشت. ما در این آموزش قصد داریم تا فریم ورک Django Rest در پایتون - ارتباط بین Models ،Serializers و Views را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش فریم ورک Django Rest در پایتون - ارتباط بین Models ،Serializers و Views (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجید ایرانپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فریم ورک Django Rest در پایتون - ارتباط بین Models ،Serializers و Views (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

mjavadi

آموزش بسیار خوب و جامعی ارائه شده بود، استاد بسیار مسلط و در این زمینه بسیار خبره هستند. بنظرم بهتره آموزش هایی از این جنس بیشتر در سایت قرار بگیره و آموزش هایی که مدرس از روی یک پاورپوینت و بدون هیچ چالشی و بعضاً طوطی وار یه سری مطالب رو تدریس میکنه چندان چنگی به دل نمیزنه و اینکه آقای دکتر درگیر چالش تدریس میشن بسیار دلچسب میکنه آموزش. تنها نقطه ضعفی که چندان هم جدی نبود فقط گاهی اوقات تند شدن ضرباهنگ تدریس بود. ممنون از مجموعه حرفه ای شما.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی