اطلاعات دوره
آموزش معماری سه لایه درASP.NET با MVC و Core
مسیر آموزشی

آموزش معماری سه لایه درASP.NET با MVC و Core

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علیرضا بهارلوئی4.4
  • زمان:5 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پیاده‌سازی یک وب‌سایت با شیوه نوین برای بهبود بخشیدن به سرعت بارگذاری و دسترسی ساده‌تر کاربران صورت می‌پذیرد، اما مهم‌ترین مساله، امنیت بهتر است. در این آموزش می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت لایه‌بندی، پیکر اصلی وب‌سایت را با زبان ASP.NET پیاده‌سازی کنیم. این معماری بر پایه لایه پایگاه داده، لایه ارتباط با پایگاه داده و لایه ارتباط کاربری پیاده‌سازی می‌شود. در این فرادرس از جزئیات روش کدفرست، الگوسازی ریپوزیتوری و ماگریشن سازی استفاده شده است تا در Asp Mvc و Asp Core بتوان وب سایت کامل و ایمنی را طراحی کرد.
دوره آموزش معماری سه لایه درASP.NET با MVC و Core دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا بهارلوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معماری سه لایه درASP.NET با MVC و Core را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اکرم

بیان مدرس خیلی عالی و مطالب به خوبی توضیح داده شد.

محمد

سلام وقت بخیر بابت آموزش خوب شما. استاد بسیار مفهومی توضیح می‌دهند. ممنون 

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی