اطلاعات دوره
آموزش فایل های ضمیمه در PHP (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فایل های ضمیمه در PHP (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمود خاوریان4.3
  • زمان:11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، یک پروژه طراحی وب سایت با نام بانک اطلاعاتی اینترنتی اشعار تعریف شده و به صورت قدم به قدم اقدام به ساخت آن شده است. این وب سایت حاوی شعرهایی است که عموم مردم آن را ارسال کرده اند و پس از تایید توسط ویرایشگرهای محتوا، در وب سایت درج شده اند. تمام کدهای این وب سایت به وسیله افزونه شی گرای PDO در PHP که سریع تر و امن تر از سایر روش های اتصال قدیمی است، نوشته شده است. ما در این آموزش قصد داریم تا فایل های ضمیمه در PHP را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش فایل های ضمیمه در PHP (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود خاوریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فایل های ضمیمه در PHP (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

کاملا رایگان است؛ استفاده کنید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی