اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور PHP و MySQL – پیاده سازی انواع لاگین و ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور PHP و MySQL – پیاده سازی انواع لاگین و ثبت نام

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش، سعی بر این است که به صورت کاملا اصولی، کاربردی و مدرن نحوه پیاده‌سازی ورود و ثبت‌نام به صورت قدم به قدم تشریح شود. بعد از این آموزش شما قادر هستید، سیستم لاگین و ثبت‌نام وب‌سایت خود یا مشتریان خود را با امنیت بالا و مطمئن کدنویسی کنید. یکی از فاکتورهای مهم برای صاحبان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای آنلاین، این است که مخاطبان آن‌ها واقعی باشند و اطلاعات درست از آن‌ها دریافت کنند. در این فرادرس انواع راستی‌آزمایی کاربران با شماره موبایل و همچنین با آدرس ایمیل، تدریس شده و سناریویی کاربردی و مدرن در این زمینه به صورت قدم به قدم تشریح شده است.
دوره آموزش پروژه محور PHP و MySQL – پیاده سازی انواع لاگین و ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرونی باباخانیانس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور PHP و MySQL – پیاده سازی انواع لاگین و ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

توحید

بسیار با تسلط و عالی تدریس میکنن

آرمین

من جلسه اول رو دیدم و به نظرم مدرس کاملا تسلط دارن. ولی باید قبل از شروع کردن این آموزش به PHP کاملا مسلط باشیم.

طهورا

در رابطه رشته ی درسیم این آموزش رو تهیه کردم، بهترین حالتی که میتونست یه آموزش داشته باشه رو داخل این ویدئو دیدم. واقعا حتی برای مثال هایی که وجود داشت وقت زیادی رو میذاشتند.

آسیه

تشکر می کنم بابت مطالب خیلی خوبی که ارائه کردید مدرس توانایی ارائه مطالب داشتن و مطالب خیلی خوب انتقال دادن.

masoud

سلام بدون اغراق و تعارف آموزش خوب و با بیان خوب و روانی هست. از مدرس محترم خواهش دارم در صورت امکان همین موضوع آموزشی (ثبت نام و ورود با موبایل) در سیستم مدیریت محتوای وردپرس (کدنویسی) آموزش بدین. با تشکر از شما.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی