اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور سی C – پیاده سازی بازی Snake
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سی C – پیاده سازی بازی Snake

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس سعی شده از مباحث اولیه برنامه‌نویسی برای پیاده‌سازی بازی استفاده شود تا دانشجویان و علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی در ابتدای مسیر خود نیز بتوانند پروژه‌های دلخواه را طراحی و روانه بازار کنند. در این آموزش از متد برنامه‌نویسی تابع‌گرا استفاده شده و شما تمام دستورهای برنامه را با استفاده از توابع پیاده می‌کنید و نیازی به اشیا و برنامه‌نویسی شی‌گرا ندارید. در پایان این آموزش شما با ظرفیت‌های گرافیکی کنسول آشنا می‌شوید، قادر به انجام پروژه‌های دلخواه برنامه‌نویسی هستید و می‌توانید وارد بازار کار شده و از برنامه‌نویسی کسب درآمد کنید.
دوره آموزش پروژه محور سی C – پیاده سازی بازی Snake دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد‌ جواد صابری نسب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سی C – پیاده سازی بازی Snake را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا

خیلی عالی بود. مسلط و روان و پر انرژی

علی

مدرس کاملا مسلط بودند و به خوبی توضیح می دادند.

امیررضا

خوب بود اما بهتر بود مدرس نحوه ایجاد یک پروژه C در ویژوال استودیو 2019 را هم توضیح می دادند. چون ویژوال استودیو 2019 اکستنشنی برای ایجاد یک پروژه C نداره.

امیررضا

آموزش خوبی بود

بهداد

سلام. در کل خوب بود. اما میشد کد رو کمی تمیزتر نوشت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی