اطلاعات دوره
آموزش نصب و راه اندازی Arduino Hardware Support Package (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نصب و راه اندازی Arduino Hardware Support Package (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر با نرم افزار آردوینو آشنایی داشته باشیم، می دانیم که این برد کوچک اما قدرتمند به ما این امکان را می دهد تا برای راه اندازی طیف وسیعی از قطعات و سنسورهای الکترونیکی، برنامه نویسی های لازم را انجام دهیم. اما حال اگر شما بخواهید نتایج آزمایش های خود را به طور دقیق تحلیل کنید و یا در مقالات معتبر علمی به آن استناد کنید، نیازمند استفاده از استاندارهای شناخته شده ای هستید که یکی از نرم افزارهای معتبر، نرم افزار متلب (MATLAB) است که داده های خروجی آن قابل استناد خواهد بود. ما نیز سعی داریم بین محیط بیرونی و داده های کامپیوتری ارتباط برقرار کنیم که راه حل ما به شما استفاده از آردوینو با متلب است.
دوره آموزش نصب و راه اندازی Arduino Hardware Support Package (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ابوذر تمسکنی زاهدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نصب و راه اندازی Arduino Hardware Support Package (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اکبر

با سلام من سه واحد درسی برنامه نویسی متلب و 16 ساعت کلاس جداگانه متلب رو گذروندم، در کل آشنایی متوسطی با متلب داشتم و واقعیتش تقریبا میشه گفت با بی میلی این مجموعه رو تهیه کردم ولی به جرات میگم بعد از دیدن سه چهار جلسه از این بسته کاملا تظرم عوض شد روان و قابل فهم بیان کردن مطالب ، تسلط ، مثال های جالب و کاربردی و مخصوصا جزوه و .... همه اینا از ویژگی های منحصر به فرد این آموزشه مطلالبی که در دوبخش آموزش نمودار بیان شد تو کمتر کلاسی به این تفصیل گفته میشه و قسمت مدیریت فایل هم که فک میکنم کلا جایی تدریس نشه که این دوتا این اموزش رو نسبت به بقیه متمایز میکنه واقعا خسته نباشی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی