اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی ری اکت نیتیو – طراحی نرم افزارهای اندروید و iOS در React Native
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی ری اکت نیتیو – طراحی نرم افزارهای اندروید و iOS در React Native

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:21 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرشید کرمی4.4
  • زمان:9 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با پیشرفت تلفن های هوشمند و همه گیر شدن آن ها، نیاز به اپلیکیشن این گوشی ها (React Native) در همه حوزه ها به شدت احساس می شود و به همین دلیل بازار گرمی را در این حوزه به راه انداخته است، بنابراین تسلط به نوشتن اپلیکیشن های موبایل می تواند درآمد زیادی را برای شما به ارمغان آورد. در سال های اخیر با نوشتن فریم ورک های گوناگون برای جاوا اسکریپت (JavaScript)، این زبان جای خود را در بین بهترین زبان های برنامه نویسی باز کرده است. فریم ورک جدید از جاوا اسکریپت که توسط فیس بوک ارائه شد، ری اکت نیتیو (React Native) است.
دوره آموزش مقدماتی ری اکت نیتیو – طراحی نرم افزارهای اندروید و iOS در React Native دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرشید کرمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی ری اکت نیتیو – طراحی نرم افزارهای اندروید و iOS در React Native را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

atbdmbk

خدا خیرتون بده، باقیات صالحات بمونه برای تیمتون

عارفه

یه بخش هایی دیدم به نظرم مدرس مسلط هستن و مطالب به خوبی ارائه شد.

رقیه

سلام خیلی خیلی عالیه خسته نباشید

دانیال حاجی رجبی

مشخص بود ایشون واقعا برنامه نویس هستند.( این رو بر اساس تجربه 2ساله برنامه نویسی حرفه ایم می گم.)کلا من آموزش هام رو از youtube میبینم و بعد documentation رو میخونم. فکر می کنم با دیدن این آموزش کاملا آماده شروع به خوندن documentation هستم. نونش حلالش. کاشکی بیشتر آموزش بذارید از این برنامه نویس.

مهدی اسلامی علی آبادی

برای شروع فوق‌العاده بود...من از صفر شروع کردم ولی این آموزش فقط با class component ها برنامه‌ مینویسه در حالی که از نسخه ی 0.60 react native میشه از functional component برای برنامه نویسی استفاده کنیم که فوق‌العاده آسون تر شده و دستتون هم باز شده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی