اطلاعات دوره
آموزش نمونه گیری در نرم افزار آر R
مسیر آموزشی

آموزش نمونه گیری در نرم افزار آر R

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بسیاری از مسائل، به دلایل متعدد مانند ماهیت مسأله، هزینه، زمان و… نیازمند نمونه گیری از داده های جامعه مورد مطالعه هستیم. همچنین در بسیاری از مسائل برنامه نویسی و شبیه سازی نیز، نیاز به کدهای نمونه گیری، احساس می گردد. در این آموزش تلاش شده است تا در گام نخست با بیانی روان به معرفی و دلایل نمونه گیری پرداخته شود و سپس با انواع نمونه گیری به صورت کاربردی آشنا می شویم و در نرم افزار R پیاده سازی می کنیم.
دوره آموزش نمونه گیری در نرم افزار آر R دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر ابراهیم حاج خان میرزای صراف مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نمونه گیری در نرم افزار آر R را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

صبا

سطح علمی و طرز بیان مدرس خیلی خوب بود. ممنون از فرادرس

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی