اطلاعات دوره
آموزش کار با ایجکس در پی اچ پی و مای اس کیو ال – برنامه نویسی AJAX در PHP و MySQL
مسیر آموزشی

آموزش کار با ایجکس در پی اچ پی و مای اس کیو ال – برنامه نویسی AJAX در PHP و MySQL

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید رضا هاشمیان4.6
  • زمان:2 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

واژه AJAX مخفف Asynchronous JavaScript And XML که شامل مجموعه ای از تکنولوژی ها و استاندارد ها است و به برنامه نویس کمک می کند تا بدون نیاز به بارگذاری مجدد کل صفحه، قسمت مورد نظر خود را مجدد بارگذاری کند. به طور مثال در یک وبلاگ، در هنگام تغییر ورود به صفحه دوم، بدون بارگذاری مجدد کل صفحه، مطالب صفحه دوم، جایگزین مطالب صفحه اول می شوند. به منظور انجام عملیات AJAX روش های مختلفی وجود دارد که محبوب ترین این روش ها، استفاده از متد AJAX در کتابخانه jQuery است که در این آموزش، ما به بررسی چگونگی انجام عملیات AJAX از طریق کتابخانه jQuery خواهیم پرداخت.
دوره آموزش کار با ایجکس در پی اچ پی و مای اس کیو ال – برنامه نویسی AJAX در PHP و MySQL دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با ایجکس در پی اچ پی و مای اس کیو ال – برنامه نویسی AJAX در PHP و MySQL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پویا

واقعا دوره عالی بود، دقیقا به همچین چیزی نیاز بود تا بتونم کامل Ajax  و php رو در کنار هم یاد بگیرم.

فریبرز

حمید

سلام به فرادرس و استاد عزیز. ممنون از مطالب خوبتون. احساس بنده این هست که ایشون فوق العاده هستند، اما برای تفهیم و القاء مطالب به دانشجویان مشکل دارن و از اساتید دیگر خیلی فاصله دارند، هرچند به مطلب مسلط باشند ولی قدرت تفهیم ایشان در حد استاد خوب نبود. امیدوارم موفق باشند. باتشکر از فرادرس.

یاسر

توضیحات خیلی گویا هست. البته آموزش های دیگه ایی تهیه کردم اما هنوز ندیدم ولی در کل محتوای خوبی ارائه کردید.

mohsen.rmz

بسیار عالی و تقریبا کامل بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی