اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اینتلیجی آیدیا در جاوا و کاتلین – توسعه نرم افزار با IntelliJ IDEA
مسیر آموزشی

آموزش اینتلیجی آیدیا در جاوا و کاتلین – توسعه نرم افزار با IntelliJ IDEA

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عباس نیک نفس4.8
  • زمان:4 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دروس این فرادرس از شروع کار با IntelliJ تا استفاده موثر از تمام مهارت‌های سریع و کارآمدی که یک برنامه‌نویس حرفه‌ای باید یاد بگیرد تنظیم شده‌ است. ابتدا، جزئیات پروژه‌های IntelliJ و فایل‌های پروژه را مرور می‌کنیم و یاد می‌گیریم و در مرحله بعد به ابزارهای اصلی و پرقدرت IDE و تست در IntelliJ می‌پردازیم. در نهایت، نحوه استفاده موثرتر و کارا‌تر تکمیل، بازبینی، بررسی و نگهداری کد، مدیریت وابستگی‌ها، نکات و ترفندهای شگفت‌انگیز IntelliJ را کشف می‌کنیم. بی‌تردید پس از اتمام این آموزش، درک کاملی از ابزارها و ویژگی‌های IntelliJ دارید تا بتوانید کد‌های برنامه‌های خود را سریع‌تر، دقیق‌تر و موثرتر از هر زمان دیگری مدیریت کنید. 
دوره آموزش اینتلیجی آیدیا در جاوا و کاتلین – توسعه نرم افزار با IntelliJ IDEA دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس نیک نفس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اینتلیجی آیدیا در جاوا و کاتلین – توسعه نرم افزار با IntelliJ IDEA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سیاوش

در یک کلام عالی، به حدی دسته بندی و ارائه مطالب عالیه که یادگیری اینتلیجی به صورت حرفه ایی با این دوره خیلی ساده و لذت بخشه، نه تنها تمام امکانات اینتلیجی با ارائه مثالهای عملی و بر روی پروژه آموزش داده شدن بلکه خیلی از مفاهیم تکنیکی برنامه‌نویسی و توسعه هم توضیح داده شدن. آموزشهای استاد نیک نفس بسیار با کیفیت و عالی هستند با تشکر از استاد و فرادرس بابت این دوره های عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی