اطلاعات دوره
آموزش برنامه ریزی خطی Simplex در متلب و حل مسئله حمل و نقل
مسیر آموزشی

آموزش برنامه ریزی خطی Simplex در متلب و حل مسئله حمل و نقل

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، روش حل مسائل برنامه ریزی خطی با استفاده از متلب (MATLAB) آموزش داده می شود. روش هایی برای آماده سازی اطلاعات لازم برای اجرای برنامه به صورت مکانیزه، مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند. همچنین به عنوان یک مثال کاربردی، مساله حمل و نقل نیز با استفاده از رویکرد ارائه شده حل و در پایان نیز مروری بر سایر توابع و روش های بهینه سازی تولباکس بهینه سازی انجام شده است.
دوره آموزش برنامه ریزی خطی Simplex در متلب و حل مسئله حمل و نقل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه ریزی خطی Simplex در متلب و حل مسئله حمل و نقل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی صنایع سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی صنایع در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جعفر

معمولا آموزش های آقای هریس گویا هست. تمرکز این آموزش بیشتر بر روی بعد نرم افزاریش بود و کمتر به بعد ریاضی ش پرداخته شده.

حبیب

آموزش راهنمای کاملی در این زمینه بود و بسیار مفید بود. اگر مثال های عملی بیشتری زده شود خیلی خوب است.

میثم

آموزش نسبتا خوبی بود.

سالار

بیان جذاب و خوب و کیفیت بالای آموزش از نکات مفید آموزش است.

محمد

آموزش از صفر تا صد بود و به من کمک بسیاری کرد. ممنونم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی