اطلاعات دوره
آموزش شی گرایی و معماری در MVC (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شی گرایی و معماری در MVC (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ASP.NET، فریم ورک جامعی است که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده است و امکان ایجاد وب سایت های پویا (Dynamic)، قدرتمند، سریع و امن را فراهم می کند. از نقاط قوت این فریم ورک این است که همواره مهندسان مایکروسافت به دنبال اجرای جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه وب بر بستر این فریم ورک هستند و شما می توانید مطمئن باشید که با هر آپدیت و ورژنی به روزترین تکنولوژی های دنیای وب را در اختیار دارید.ما در این آموزش قصد داریم تا مقدمه ای بر شی گرایی و معماری در MVC را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش شی گرایی و معماری در MVC (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس حافظی حقانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شی گرایی و معماری در MVC (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی