اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش DML در اوراکل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش DML در اوراکل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، بخشی از مفاهیم اولیه پایگاه داده و دستورات SQL و PL/SQL را به زبان ساده و کاملا کاربردی همراه با مثال‌های واقعی، آموزش می‌دهیم. نیاز است که PL/SQL در آموزش به صورت گام به گام از مفاهیم پایه شروع شود و ما در چند مرحله، مفاهیم را از ساده به سمت پیشرفته و از مفاهیم بنیادی به صورت کاملا منطقی به سوی موارد پیشرفته‌تر به پیش می‌بریم. ما در اين آموزش قصد داريم تا DML در اوراکل را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش DML در اوراکل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمدرضا ایزدی شهرکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش DML در اوراکل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی