اطلاعات دوره
آموزش پایگاه داده SQL در ادیتور آنلاین (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پایگاه داده SQL در ادیتور آنلاین (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نقش گوشی‌های هوشمند و سیستم‌عامل اندروید به عنوان سیستم‌عامل غالب و رایج در بین بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند غیر قابل انکار است. یکی از اپلیکیشن‌های رایج، کتاب‌های الکترونیکی هستند که همراه با قابلیت‌های مختلف، تحت عنوان اپلیکیشن ارائه می‌شوند. در این آموزش قصد داریم علاوه بر آموزش مفاهیم و ابزارهای مختلف، کار با داده‌ها و دیتابیس داخلی را به عنوان پروژه نمونه اپلیکیشنی برای تهیه نسخه الکترونیکی کتاب، پیاده‌سازی کنیم. ما در این آموزش قصد داریم تا کار با داده‌ها در اندروید را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش پایگاه داده SQL در ادیتور آنلاین (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدمهدی علیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایگاه داده SQL در ادیتور آنلاین (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی