اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی سیستم ویزیت بیمار و محاسبه درآمدها با C#‎ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی سیستم ویزیت بیمار و محاسبه درآمدها با C#‎ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:وحید اسدزاده4.5
  • زمان:53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به پیشرفت روش های مدیریت و رزرو وقت در مطب های پزشک، در این نرم افزار تلاش شده است تا با طراحی نرم افزاری کارا، به منشی های مطب ها امکان مدیریت هر چه سریع تر، بهتر و ایمن تر مطب داده شود.
دوره آموزش پیاده سازی سیستم ویزیت بیمار و محاسبه درآمدها با C#‎ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید اسدزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی سیستم ویزیت بیمار و محاسبه درآمدها با C#‎ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید رضا

این سایت فرادرس واقعا بی نظیره مخصوصا برای دانشجو ها.

فاطمه

سلام. عالی بود... من پروژه دانشگاهیمو خواستم بدم بیرون برام انجام بدن، که حدود 2 میلیون میشد... انواع سایت ها رو گشتم تا سایت شما رو پیدا کردم. واقعا عالی بود، الان بدون هیچ هزینه‌ای خودم میتونم انجام بدم، واقعا سپاس گزارم ازینکه، رایگان در اختیار ما گذاشتین تا بتونیم استفاده کنیم. باتشکر

seyed mehdi mostafavi

سلام بسیار ممنون از سایت بی نظیر فرادرس و عوامل زحمتکش سایت لزوم به اموزش نرم افزار ها ی کاربردی و سایر نرم افزار ها و به همت سایت فرادرس که بی شک بزرگترین و قدرتمندترین سایت اموزشی کشور می باشد باعث بوجود امدن بستری برای اموزش کسانی که دسترسی به کلاس های اموزشی را ندارندفراهم شده و همین امر موجب پیشرفت و ابادانی کشو ر مان میشود امید است این امر بزرگ و مهم که با کوشش این سایت و عوامل ان بدست امده همچنان ادامه داشته باشد … ممنون از همه عوامل فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی