اطلاعات دوره
آموزش کتابخانه Volley برای ارتباط با سرور در اندروید (Android) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کتابخانه Volley برای ارتباط با سرور در اندروید (Android) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش های مقدماتی و تکمیلی برنامه نویسی اندروید (Android)، مفاهیم اصلی و عمومی در برنامه اندروید را فرا گرفتیم. در این بخش مفاهیم پیشرفته تر مورد بررسی قرار گرفته و در حین آموزش تلاش شده پروژه ها و مثال های گوناگون برای تفهیم بیشتر، حل و بررسی شوند. نحوه ارتباط با اینترنت، ساخت ویوهای اختصاصی، دریافت اطلاعات مکانی کاربر، کار با سنسور اثر انگشت، نمونه یک بازی ساده با استفاده از کتابخانه های گرافیکی و … مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی هستند. ما در این آموزش قصد داریم تا استفاده از کتابخانه Volley در برنامه نویسی پیشرفته اندروید (Android) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش کتابخانه Volley برای ارتباط با سرور در اندروید (Android) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدمهدی علیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتابخانه Volley برای ارتباط با سرور در اندروید (Android) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی