اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نهان نگاری دیجیتال Digital Watermarking
مسیر آموزشی

آموزش نهان نگاری دیجیتال Digital Watermarking

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:شهریار جمالی فر4.5
  • زمان:2 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این فیلم آموزشی در سه درس تهیه شده است. ابتدا به مبانی و مفهوم نهان نگاری خصوصا کاربردها و خصوصیات مهم آن پرداختیم و در ادامه آموزش، سیگنال های دیجیتال (صوت و تصویر) را مورد بررسی قرار می دهیم و انواع روش های مختلف نهان نگاری، خصوصا روش های حوزه مکان و فرکانس را با مثال های متعدد ارائه کردیم. در نهایت مثال هایی از نهان نگاری سیگنال های صوت و تصویر را در محیط متلب پیاده سازی کردیم.
دوره آموزش نهان نگاری دیجیتال Digital Watermarking دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شهریار جمالی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نهان نگاری دیجیتال Digital Watermarking را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نرگس

آموزش خیلی عالی بود و مدرس روی مباحث تسلط داشتن و یه پیشنهادی که دارم اینکه امکان کپی کردن برای آموزش بردارین مثلا روی آموزش ها قفل بذارید که شخص دیگه ایی نتونه استفاده کنه.

شهریار

سلام از اینکه خیلی خلاصه و کامل بود از فرادرس ممنونم

shahryar

واقعا مرسی

نظری

بیس و اساس کار را نشان داد، برای مبتدیان کاملا مناسب است.

آقاسلطانی

برای شروع پژوهش در حوزه ی نهان نگاری خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی