اطلاعات دوره
آموزش اوراکل - مدیریت بانک اطلاعاتی با Oracle – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش اوراکل - مدیریت بانک اطلاعاتی با Oracle – تکمیلی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس قصد داریم نکات تکمیلی و مهم بانک اطلاعاتی اوراکل را بیان کنیم. به عبارتی دیگر می خواهیم یک مدیر بانک اطلاعاتی اوراکل بتواند با مفاهیم بیشتری از بکاپ، ریکاوری و نحوه برخورد با چالش هایی که پیش رو دارد، آشنا شود. لازم به ذکر است که این فرادرس در محیط سیستم عامل ویندوز آموزش داده شده است.  
دوره آموزش اوراکل - مدیریت بانک اطلاعاتی با Oracle – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا پاکپور حاجی ها مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اوراکل - مدیریت بانک اطلاعاتی با Oracle – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

در کل خوبه استاد مفاهیم رو سریع رد می کردند که عملی درس بدند.

یاسر

من درحال حاضر دارم روی این آموزش کار میکنم آموزش خوبی هست مدرس شیوا و روان ندریس می کنند.

shams

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه شما این آموزش در بهترین سطح ممکن بود. در صورت امکان برخی کلاس ها رو به صورت لایو یعنی Webenar جهت مطرح کردن پرسش و رفع اشکال برگذار نمایید. این موضوع سطح کیفی آموزش ها را ارتقاء می دهد. ممنون از لطف شما

علی

مدرس بیان خوبی داشتن اما به نظرم تسلط روی مباحث خیلی بالا نبود

مهدی

نحوه ارائه مدرس مشکلی نداشت فقط فصل هایی که مدرس ارائه داده بودند خیلی تکمیل نبود به نظر نیاز به مباحث بیشتری بود. با تشکر از شما و مدرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی