اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اطلاعات حقیقی و حقوقی در فیلترنویسی – ابزار شناسایی سهام پربازده (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اطلاعات حقیقی و حقوقی در فیلترنویسی – ابزار شناسایی سهام پربازده (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی ابراهیمی4.6
  • زمان:12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

انجام معاملات و فعالیت در بازار سهام، مساله ای جذاب و در عین حال بسیار علمی و دقیق است. افرادی که بدون داشتن مهارت لازم سبک معاملاتی و تحلیل درست، اقدام به انجام معاملات در بورس می کنند، عمدتا بعد از مدتی با زیان سنگین و تجربه ای تلخ، از بازار خارج می شوند. میزان سوددهی شرکت ها، نوع فعالیت آن ها، حجم معاملات آن ها، خرید و فروش حقوقی ها، نوسانات قیمتی، نگاه فعالیت بازار، ورود و خروج نقدینگی هوشمند به سهام و بسیاری از آنالیزهای دیگر از جمله مواردی است که در بررسی و تحلیل شرکت ها مهم است. مساله ای که حائز اهمیت است این است که برای فعالان بازار امکان پذیر نیست که هر روزه تمام موارد لازم برای شناسایی سهام مستعد رشد قیمت را به طور مجزا برای تمامی شرکت های فعال در بورس و فرابورس، بررسی کنند.
دوره آموزش اطلاعات حقیقی و حقوقی در فیلترنویسی – ابزار شناسایی سهام پربازده (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اطلاعات حقیقی و حقوقی در فیلترنویسی – ابزار شناسایی سهام پربازده (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

بهنام

با سلام و وقت بخیر چگونه می توان به اطلاعات حقیقی/حقوقی در روزهای قبل دست پیدا کرد؟ مثلا پیدا کردن روزی در 10 روز گذشته که قدرت خریدار حقیقی بیش از 2 برابر قدرت فروشنده حقیقی باشد.

غلامرضا قناعت

مثل آموزشهای دیگر جناب علی ابراهیمی، عالی و کاربردی. استفاده از آن را به همه علاقمندان به بورس توصیه میکنم.

علی ابراهیمی

سلام خیر، نمیشه این مساله رو بررسی کرد. ولی از تب سهامداران، میتونید سهامداران درصدی (سهامدارانی که بیش از 1 درصد سهام رو در اختیار دارند)شرکت مورد نظرتون رو ببینید. معمولا عمده سهامداران درصدی، حقوقی ها هستند.

yasin

با عرض سلام خدمت استاد عزیز استاد فیلتری وجود دارد که تعداد سهامداران حقیقی و یا حقوقی در یک سهم را نشان بدهد . مثلا سهمی پیدا کنه که تمامی سهامداران سهم افراد حقیقی باشند و حقوقی در بین سهامداران وجود نداشته باشد .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی