اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت اپلیکیشن مدیریت یادداشت ها در اندروید استودیو با SQLite
مسیر آموزشی

آموزش ساخت اپلیکیشن مدیریت یادداشت ها در اندروید استودیو با SQLite

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمود خاوریان5
  • زمان:1 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این آموزش، آشنایی با نحوه ذخیره کردن داده ها در SQLite و همچنین نمایش دادن آن ها در کنار اعمال ویرایش و حذف است. برای این منظور یک پروژه کاربردی در نظر گرفته شده تا مخاطب بتواند با کاربرد SQLite به طور عملی آشنا شود و با یادگیری نحوه مدیریت داده ها در SQLite می تواند برای سایر اپلیکیشن هایی که قصد تولید آن ها را دارد، از این سیستم مدیریت بانک اطلاعاتی استفاده کرده و داده های مورد نیاز اپلیکیشن و یا داده های کاربران را در آن ذخیره و بازیابی کند. یادگیری نحوه ذخیره کردن و مدیریت داده ها در سیستم مدیریت بانک اطلاعاتی مورد استفاده در اندروید استودیو به عنوان اصلی ترین محیط توسعه اپلیکیشن ها برای توسعه دهنده ها ضروری بوده و در این فرادرس، آن ها می توانند در قالب یک پروژه عملی و کاربردی، این مهارت را کسب کنند.
دوره آموزش ساخت اپلیکیشن مدیریت یادداشت ها در اندروید استودیو با SQLite دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود خاوریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت اپلیکیشن مدیریت یادداشت ها در اندروید استودیو با SQLite را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

بردیا

یه کم کاش پروژه محور تر ارائه بدید و یه ارتباطی با مدرس تو سایتتون قرار بدید. ولی در کل حتی از لحاظ هزینه هم آموزش های شما خیلی به صرفه است.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی