اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور VB.NET – طراحی نرم افزار مدیریت کتابخانه
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور VB.NET – طراحی نرم افزار مدیریت کتابخانه

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سلیم یریان5
  • زمان:16 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همان گونه که می دانیم بسیاری از نرم افزارهای تجاری (کاربردی، مالی) در سازمان ها با داده های ذخیره شده در بانک های اطلاعاتی ارتباط دارند که این بانک اطلاعاتی روی یک سرور کاملا مجزا از نرم افزار قرار گرفته است، از این رو ضروری است هر برنامه نویس، توانایی طراحی و برنامه نویسی پروژه های بزرگ و تجاری را داشته باشد. مزیت طراحی و برنامه نویسی نرم افزارهای تحت شبکه، ارائه خدمات به چندین کاربر در یک زمان است که نتیجه آن مدیریت مقادیر عظیمی از داده ها در یک زمان و کاهش هزینه ها به طور موثر است.
دوره آموزش پروژه محور VB.NET – طراحی نرم افزار مدیریت کتابخانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سلیم یریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور VB.NET – طراحی نرم افزار مدیریت کتابخانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

farzad

منتظر پروژه های بیشتر شما هستم جناب مهندس عالی، عالی، عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی