اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور پروتئوس و کدویژن – ساخت بازی دوز با میکروکنترلر ATmega16
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پروتئوس و کدویژن – ساخت بازی دوز با میکروکنترلر ATmega16

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سجاد سلطانیان4.3
  • زمان:2 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از میان خانواده های مختلف میکروکنترلرها، AVR به علت برخورداری از مزایای قابل توجهی چون کاهش مصرف توان (به دلیل تکنولوژی ساخت تراشه CMOS)، سرعت بالا در پردازش (به دلیل طراحی براساس معماری RISC)، کاهش حجم کد (به دلیل قابلیت برنامه نویسی به زبان های سطح بالا) و قیمت مناسب با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. امکانات و خصوصیات متنوع و فراوان میکروکنترلرهای AVR باعث دسته بندی آن ها به انواع مختلفی شده که یکی از کاربردی ترین دسته ها که توان پردازشی بالایی نیز دارد، ATmega است. در این آموزش به پیاده سازی بازی معروف دوز خواهیم پرداخت که با نام های XO یا Tic-Tac-Toe نیز شناخته می شود.
دوره آموزش پروژه محور پروتئوس و کدویژن – ساخت بازی دوز با میکروکنترلر ATmega16 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد سلطانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پروتئوس و کدویژن – ساخت بازی دوز با میکروکنترلر ATmega16 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ابوالفضل

کاملا مفید و بدردم خورد دست شما درد نکنه

نگین

در خصوص پروژه ای که داشتم از این آموزش استفاده کردم، از تدریس راضی بودم اما به نظرم فایل های جانبی میتونست کامل تر باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی