اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور App Inventor – ساخت اپلیکیشن و بازی اندروید
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور App Inventor – ساخت اپلیکیشن و بازی اندروید

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمود خاوریان4.3
  • زمان:1 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، آشنایی با نحوه ساخت اپلیکیشن و بازی در App Inventor به عنوان یکی از محبوب ترین محیط های ساخت اپلیکیشن های اندرویدی است. App Inventor به این دلیل که در آن نیازی به کدنویسی نیست (مخصوصا زبان جاوا که نسبتا زبان دشواری است)، مورد علاقه فراگیرانی است که دانش برنامه نویسی کمی دارند. هرچند برنامه نویسان ماهر هم به دلیل روند سریع و ساده ساخت پروژه ها می توانند از آن برای تولید اپلیکیشن های خود استفاده کنند. لازم به ذکر است که در َApp Inventor با استفاده از کامپوننت های آماده می توان ظاهر اپلیکیشن را طراحی کرد و با بلوک های آماده و کنار هم قرار دادن آن ها می توان رفتار اپلیکیشن را تعیین کرد.
دوره آموزش پروژه محور App Inventor – ساخت اپلیکیشن و بازی اندروید دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود خاوریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور App Inventor – ساخت اپلیکیشن و بازی اندروید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سامان صالحی

خیلی عالی است لطفا اموزش های بیشتری بگذارید خیلی ممنون خیلیم عالی

محمد عمادی

دوستان دقت کنید این آموزش فقط مقدماتی هست!!!

شهباز

کامل نبود، ای کاش مطالب غنی تر و مثال های بهتری داشت. انقدر یک مطلبی رو توضیح می دادند که به مطلب اصلی نمی رسیدند.

ilia

سلام چطوری میشه از اپلیکیشنی که ساختیم خروجی بگیریم

مهمان

سلام لطفا قسمت نقاشی،که انتخاب قلم و ترسیم اشکال است زودتر به اشتراک گذاشته بشه باتشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی