اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه سازی کانال های محوشدگی Fading در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی کانال های محوشدگی Fading در متلب MATLAB

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سجاد جودکی5
  • زمان:6 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدل کردن جهان حقیقی، امری بسیار مشکل است. دانشمندان و مهندسان، محیط‌ های مختلفی را مورد مطالعه قرار داده اند و راهکارهایی جهت مدل‌ کردن آن ها ارائه‌ نموده اند. به عنوان نمونه سیگنال دریافتی را می‌ توان با استفاده از دو پدیده متعادل‌ سازی سیگنال دریافتی و بررسی اثر نویز شرح داد. در ادامه به معرفی برخی از مدل‌ ها و کاربرد آن ها می پردازیم. در این آموزش سعی می کنیم انتشار سیگنال در محیط‌ های مختلف را بررسی کنیم. در ادامه به منظور شبیه‌ سازی تاثیرات ناشی از پراش، بازتاب و پراکندگی سیگنال توسط سازه های اطراف در یک محیط شهری و شبیه‌ سازی محوشدگی رایلی (Rayleigh) و رایسین (Rician)، به سراغ مدل‌ های مطرح شده می رویم و به شبیه سازی آن ها در MATLAB می پردازیم.   .
دوره آموزش شبیه سازی کانال های محوشدگی Fading در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد جودکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی کانال های محوشدگی Fading در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کیوان

من گزینشی عمل میکنم جاهایی رو دیدم که نیازم بود و واقعا هم مشکلمو برطرف کرد.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی