اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش الگوریتم سینوس کسینوس SCA و پیاده سازی آن در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم سینوس کسینوس SCA و پیاده سازی آن در متلب MATLAB

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش، ضمن آموزش گام به گام الگوریتم بهینه‌ساز سینوس کسینوس، روند اجرایی آن بیان و تفاوت‌های آن با سایر الگوریتم‌های بهینه‌سازی شرح داده می‌شود. سپس تعداد 23 تابع هدف اصلی در مسائل بهینه‌سازی معرفی می‌گردد تا توسط این الگوریتم حل شوند. در پایان نیز، نحوه کدنویسی الگوریتم بهینه‌ساز سینوس کسینوس و تمامی 23 تابع هدف ذکر شده در نرم افزار MATLAB توضیح داده شده و نتایج آن تحلیل می‌شود.  
دوره آموزش الگوریتم سینوس کسینوس SCA و پیاده سازی آن در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر بهداد آرندیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم سینوس کسینوس SCA و پیاده سازی آن در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سیدداود

اسلایدها بصورت زیبا و منظم تهیه شده و آماده سازی را برای ورود به مرحله بعد انجام میدهد. امید است مانند سایر آموزشهای دیگر جناب دکتر مسایل به روز و کاربردی تر طبق مقالات آرایه شود. الان مشکل بیشتر از تعریف الگوریتم به چگونگی تعریف یک مساله و تطابق با الگوریتم تبدیل شده است. امیدوارم درکنار آموزشهای جدید، به روزرسانی نیز انجام شود. سپاس بیکران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی