اطلاعات دوره
آموزش پلاگین های کاربردی جی کوئری jQuery
مسیر آموزشی

آموزش پلاگین های کاربردی جی کوئری jQuery

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زهرا داودی3.9
  • زمان:6 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، پلاگین های کتابخانه محبوب جی کوئری که کار طراحان سایت را بسیار زیبا و ساده می کند، توضیح داده خواهد شد. پلاگین هایی از jQuery که به ما در کار طراحی کمک می کند در زمینه های متن، اسلایدرها، فرم و ... با آپشن هایی که می توان پلاگین را با توجه به نیاز ما سفارشی کند، توضیح داده می شود و به صورت عملی از آنها استفاده می شود.
دوره آموزش پلاگین های کاربردی جی کوئری jQuery دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا داودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پلاگین های کاربردی جی کوئری jQuery را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

این آموزش رو از سر علاقه مندی تهیه کردم ولی بعد از مشاهده اتفاقی افتادم توی کار با این نرم افزار و خب خیلی خوب و به نفع من شد. واقعا باعث پیشرفت من شد.

علی رضا

آموزش خوبی بود. تقریبا از همه آموزش های شما راضی هستم و خیلی خوب بود. فقط پیشنهادی که دارم اینکه آموزش ها پیش ثبت نام سعی کنید با محتوای به روزتر و در مدت زمان کمتر ارائه بدید.

سعید

مطالب گویا بود. میزان تسلط مدرس خوب و نحوه ارائه دادن مناسب بود.

علیرضا مشیری

من تهیه کردم خوشم اومد. خیلی دنبال آموزش های پلاگین های جی کوئری بودم ولی آموزش خوب ندیده بودم. وقتی این آموزش رو تهیه و استفاده کردم، کمال رضایت را دارم. مرسی از آموزشی که گذاشتید

مهمان

سایت بسیار خوبی دارین.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی