اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی سیستم مدیریت آتلیه
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی سیستم مدیریت آتلیه

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:وحید اسدزاده4.5
  • زمان:10 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف ما از ارائه این دوره، آموزش کار بر روی بانک اطلاعاتی SQL با استفاده از زبان سی شارپ و همچنین کار بر روی تصاویر است. به طور کلی در این دوره مباحث مهمی که یک برنامه نویس برای یادگیری زبان سی شارپ نیاز دارد، آموزش داده خواهد شد. این دوره شامل بخش های مالی و گزارش های مالی نیز خواهد بود.
دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی سیستم مدیریت آتلیه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید اسدزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی سیستم مدیریت آتلیه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرزاد

سلام بسیار ممنون از سایت بی نظیر فرادرس و عوامل زحمتکش سایت؛ لزوم به آموزش نرم افزار ها ی بسار قدرتمندی همچون Autodesk Ecotect Analysis و سایر نرم افزار ها و به همت سایت فرادرس که بی شک بزرگترین و قدرتمندترین سایت آموزشی کشور می باشد باعث بوجود آمدن بستری برای آموزش کسانی که دسترسی به کلاس های آموزشی را ندارند فراهم شده و همین امر موجب پیشرفت و ابادانی کشورمان میشود امید است این امر بزرگ و مهم که با کوشش این سایت و عوامل آن بدست آمده همچنان ادامه داشته باشد … ممنون از همه عوامل فرادرس

وحید اسدزاده

با عرض سلام خدمت شما. در صورت تایید حتما دوره آموزش مورد نظر شما رو ارائه خواهم داد. اسدزاده

ابراهیم

سلام مهندس اسد زاده، یک اموزش در مورد سیستم مدیریت تعمیرگاه کامپیوتر بسازید اما سیستم جامع کامل باشه که قابلیت های زیر رو داشته باشه: فاکتور - حساب صندوق - بانک - چک- مشتریان - سیستم گردش قطعه مصرفی - هزینه ها - تعریف تعمیرکار- و گزارش کامل از سیستم تعمیر شده - درحال تعمیر- و اینکه انتخاب موارد در قسمت های مختلف نرم افزار بصورت اتوماتیک باشه کمتر کاربر چیزیو تایپ کنه و ... با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی