اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – سیستم مدیریت بانک
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – سیستم مدیریت بانک

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عبداله اسکندری4.4
  • زمان:7 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از تدریس این دوره تسلط برنامه نویسان روی پروژه های مالی می‌باشد تا بتوانند پروژه هایی که مربوط به مدیریت موسسات و قرض الحسنه ها می‌باشد را پیاده سازی کنند. همچنین برنامه نویس بتواند با مواردی مثل چاپ چک، چاپ دفترچه قسط، وام و ... آشنا شود و در پروژه هایی مانند این آموزش، از آن ها استفاده کند. در این آموزش ویدئویی، ابتدا کل سیستم قرض الحسنه را تحلیل کرده و از روی تحلیل آن پایگاه داده را طراحی خواهیم کرد. سپس در مرحله بعد ظاهر پروژه را طراحی می کنیم و بعد از آن کدنویسی قسمت های مختلف را شروع خواهیم کرد.
دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – سیستم مدیریت بانک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عبداله اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – سیستم مدیریت بانک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

من تا الان سه قسمت دیدم. ولی میخواستم بگم این اموزش خیلی عالیه. حتما بخرید.

نجمه حاجی علیانی

سلام خدمت شما آقای اسکندری میشه خواهش کنم یه راهنمایی به بنده بفرمایید. شما در قسمت قرعه کشی کدی نوشتید که برای اتصال به پایگاه داده بصورت ویزاردی هست. اما من در پروژم اتصال رو به صورت دستی انجام دادم حالا نمیدونم از کدی که برای قرعه کشی استفاده کردین چجوری بازنویسی کنم که بتونم با اتصال دستی هم کار کنه؟ میشه خواهشا راهنمایی بفرمایید؟

روزبه

قبلا این مباحث کار کرده بودم دنبال یه آموزش پروژه محور بودم نیازهای منو برطرف کرد به صورت کلی توضیحات قابل قبول و خوب بود

مصطفی

آموزش از نظر بیان، محتوا و مطالب ارائه شده خیلی خوب بود

امیر هوشنگ عسگری

سلام خدا قوت در پروژه سیستم مدیریت بانک از ابزار ContextMenouBar استفاده کردید ولی روی سیستم من این ابزار غیر بصری هستند کجا میتوانم باتن به آن اضافه کنم؟ قبلا از راهنمایی شما متشکرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی