اطلاعات دوره
آموزش کنترل لوازم با بورد آردوینو از طریق شبکه با اندروید و سی شارپ
مسیر آموزشی

آموزش کنترل لوازم با بورد آردوینو از طریق شبکه با اندروید و سی شارپ

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:7 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس که شامل ۲ سمت برنامه نویسی است، در دروس ابتدایی نحوه برنامه نویسی سمت میکروکنترلر (برای این منظور از برد آردوینو UNO استفاده می شود) به صورت پروژه محور و در قالب مثال های مختلف آموزش داده می شود و در دروس بعدی، برنامه نویسی تحت ویندوز توسط کامپایلر سی شارپ و برنامه نویسی تحت اندروید توسط محیط بیسیک فور اندروید آموزش داده خواهد شد.
دوره آموزش کنترل لوازم با بورد آردوینو از طریق شبکه با اندروید و سی شارپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل لوازم با بورد آردوینو از طریق شبکه با اندروید و سی شارپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعید

آشنایی نداشتم و برای آشنایی اولیه راضی کننده بود. ممنونم.

علیرضا

سلام. سرعت آموزش دادن ایشون بالاست. خیلی از مباحث مورد نیاز اصلا عنوان نمیشه. تسلط ایشون برای مطالب بالاست، اما نحوه ارائه مطالب میتونست خیلی بهتر از این باشه. انتظارم جهت نحوه تدریس خیلی بالاتر بود.

علی

عالی بود مدرس عزیز واقعا مسلط بود و نکات کاربردی خوبی ارائه کردند تشکر ویژه

نیاوش

پروژه ای که انجام شد خیلی خوب و البته کمیاب هست.

مقداد

انصافا هر آموزشی از سایت تهیه کردم، عالی بوده. من علاوه بر اینکه علاقه دارم به این آردوینو، یه پروژه ی کاری هم داشتم که در کنارش از این آموزش استفاده کردم و برام مفید بود واقعا.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی