اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی تبدیل کانتورلت Contourlet در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی تبدیل کانتورلت Contourlet در متلب MATLAB

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بینایی کامپیوتری، نحوه ارائه یک تصویر به گونه ای که بتوان خصیصه های مهم و مورد نظر آن نظیر مرز پیرامون را استخراج نمود از اهمیت بسزایی برخوردار است. تبدیل کانتورلت (Contourlet) یکی از تبدیل های نسبتا جدیدی است که برای بهبود ارائه تصاویر با تبدیل موجک توسعه یافته است. برخلاف تبدیل گسسته موجک که فقط از سه فیلتر عمودی، افقی و قطری برای استخراج مولفه های تصاویر مربوطه استفاده می کنند، در تبدیل کانتورلت امکان اعمال بانک فیلترها با زوایای متعدد و در رزولوشن های مختلف وجود دارد.
دوره آموزش پیاده سازی تبدیل کانتورلت Contourlet در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد فخردانش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی تبدیل کانتورلت Contourlet در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

برای مرور یک سری مطالب تهیه کردم این آموزش رو، خوب بود اما باز هم جا داشت که بهتر بشه.

شهریار

بعضی از مطالب خیلی گنگ بود جوری که من سرچ کردم تونستم یه جاهایی رو متوجه بشم.

مسعود

برای کسی که هیچ گونه آشنایی نداره خوب بود ولی اگه میخواستی دقیق یاد بگیری باید کنارش کتاب هم میخوندی.

شهرام

از آقای دکتر فخر دانش تشکر میکنم.مطالب مختصر و مفید بود.با توجه به اینکه این موضوع تخصص ایشان هست، جا داشت کمی جدی تر آموزش میدادن. رفرنسهای مهم را معرفی میکردن. کاربردهای دیگه ای هم بیان میکردند.به نظر میرسه آموزش تکملی میتونه این ضعفها را حل کنه.در مجموع خوب بود.

علی

عالی!!! مختصر و مفید. امیدوارم هر چه زودتر اموزش تکمیلیش هم منتشر بشه و همینطور از این مدرس شاهد آموزش تبدیل های دیگری باشیم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی