اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور یونیتی – طراحی سیستم های حمل و نقل در Unity
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور یونیتی – طراحی سیستم های حمل و نقل در Unity

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:بهروز بهرامی5
  • زمان:4 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم های حمل و نقل یک ویژگی مشخص دارند. آنها همواره با حرکت و تغییر همراه هستند که همین ویژگی باعث اهمیت آنها می شود. با استفاده از قواعد مربوط به حرکت می توان بسیاری از بخش های یک بازی را به روش های بهینه تری پیاده سازی کرد. در این دوره با طراحی این سیستم های حرکتی به درک بهتری از Transform ها می رسیم و با نحوه ارتباط Transform ها با سایر رویدادهای بازی مانند انیمیشن ها و صداها آشنا می شویم. از جمله این سیستم های حرکتی، طراحی سطوح، وسایل و عوامل حمل کننده، پله برقی و آسانسور می باشد. کد نویسی این دوره با زبان سی شارپ (C#‎) انجام می شود. مطالب این دوره علاوه بر بازی های سه بعدی ویندوز در بازی های سه بعدی اندروید هم قابل پیاده سازی می باشند.
دوره آموزش پروژه محور یونیتی – طراحی سیستم های حمل و نقل در Unity دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهروز بهرامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور یونیتی – طراحی سیستم های حمل و نقل در Unity را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

شهریار

من خیلی از افراد رو دیدم که با همین یونیتی تونستن کلی درآمد بدست بیارن، منم خب به فرادرس به عنوان یه دانشگاه علاقمند هستم که آموزش هارو مشاهده کنم، این آموزش هم خیلی به من تو این زمینه کمک کرد.

دانیال

علاقه ی خیلی زیادی به این آموزش ها داشتم. هیچ مشکلی نداشت و مرحله به مرحله پیش رفتم. به تمام علاقمندان به این حوزه توصیه می کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی