اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور جاوا – تولید QR Code و ایجاد و اسکن بارکد
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور جاوا – تولید QR Code و ایجاد و اسکن بارکد

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد جباری4.2
  • زمان:48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از بهترین راه های یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا آموزش های پروژه محور می باشد. در این فرادرس ما قصد داریم به صورت پروژه محور نحوه ساخت بارکد، اسکن بارکد و همچنین نحوه تولید QR code را به شما آموزش دهیم. تکنولوژی بارکد را به صورت ساده می توان این گونه بیان نمود: انتقال الکترونیکی داده از طریق امواج نوری. در این فرادرس با انواع مختلف بارکد نیز آشنا می شوید و یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا به ساخت بارکدها و QR code بپردازید.
دوره آموزش پروژه محور جاوا – تولید QR Code و ایجاد و اسکن بارکد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور جاوا – تولید QR Code و ایجاد و اسکن بارکد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سهیل

کتاب ها جاوا رو به صورت ریاضی درس میدند، اما ویدیو ها به صورت کاربردی یاد میدند، اگه طبق کتاب پیش بری نمی تونی ازشون به صورت عملی استفاده کنی. هر ویدیویی که راجع به جاوا می دیدم، یک کلاس و یه تابع جدید به صورت کاربردی، بهم معرفی می شد.

سید هاشم

آموزش خوب و کاربردی بود راضی بود.

امیر

آموزش خوبی بود و بیشتر سر فصل ها به صورت جامع توضیخ داده شده بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی