اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی اسمبلی – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی اسمبلی – جامع و کاربردی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان اسمبلی یک زبان سطح پایین و بر پایه 0 و 1 است. اسمبلی مستقیم دستورالعمل های پردازنده اصلی را می نویسد. به همین دلیل یک برنامه نویس به زبان اسمبلی باید در مورد جزئیات سخت افزاری CPU از جمله ثبات های آن اطلاع داشته باشد. به همین دلیل در درس اول مبناها و معماری ریزپردازنده آموزش داده شده است. در بسیاری از موارد و پروژه ها برای افزایش کارایی بهتر از این کد استفاده می شود. هدف این فرادرس آشنا شدن بیشتر با نحوه کار پردازنده است.
دوره آموزش برنامه نویسی اسمبلی – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی اسمبلی – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

بد نبود، حال و هواش و نوع کلاسش شبیه کلاس های دانشگاهی بود.

بهاره

کاملا مدرس مسلط و از سطح پایه به سطح پیشرفته توضیح دادن . کاملا گام به گام و خوب.

ابوالفضل

من واقعا واقعا از آموزشهای ایشان راضی هستم خیلی خوب مطلب انتقال میدن به نظرم دقیقا میدونن چه مطالبی به دانشجو انتقال بدن و در مورد چه موضوعاتی بیشتر صحبت کنن و یا کدوم قسمت از آموزش نیاز به توضیحات بیشتری داره. تشکر می کنم از همه اسایتد گرامی مجموعه فرادرس

تگ استار

زبان اسمبلی با اینکه در حال حاظر خودش در بازار کار کاربرد چندانی نداره، ولی برای کسی که بخاد درک خودش رو برای زبان های سطح بالاتری از جمله c و c++ و همچنین معماری کامپیوتر بالاتر ببره میتونه یه گزینه مهم و کاربردی باشه. با تشکر از استاد فرشید شیرافکن

شهاب

توضیحاتشون کامل و خوبه. چند بخشی شو لازم داشتم، بادیدنش مشکلمو برطرف کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی