اطلاعات دوره
آموزش تبدیل لاپلاس در مدار الکتریکی 2 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل لاپلاس در مدار الکتریکی 2 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آموزش مدارهای الکتریکی ٢ (+)، به مباحث تئوری درس مدارهای الکتریکی ٢ پرداخته شده است. در این آموزش سعی داریم با حل تمرینات متنوع از این درس، دانسته هایمان را تست کنیم و بتوانیم مدارهای الکتریکی پایه ای که یکی از مهم ترین درس های مفهومی و پایه ای مهندسی برق است را بیشتر یاد بگیریم. ما در این آموزش قصد داریم تا تبدیل لاپلاس در مدار الکتریکی 2 را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تبدیل لاپلاس در مدار الکتریکی 2 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل لاپلاس در مدار الکتریکی 2 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیوشا

خیلی عالی بود من کامل متوجه شدم البته دوباره ویدیو اموزشی رو دیدم و بار دوم کامل مسلط بودم خیلی عالی بود حتما اموزش های دیگه استاد رو هم خریداری میکنم بسیار قابل فهم بود توضیحاتشون

جواد

دمت گرم

دانشجو

با سلام و خسته نباشید خدمت همه زحمت کشان عزیز فرادرس و استاد گرانقدر این اثر. محبث تبدیل لاپلاس یکی از مهمترین قسمت های درس مدارالکتریکی هست و خیلی دانشجوها هم بتوش مشکل دارن. نوع آموزش در این مبحث خیلی مهمه که باید روان و ساده و در عین حال با دید مفهومی و چرایی استفاده از روابط تدریس بشه. با استفاده از این فیلم میشه این مبحث رو خوب یاد گرفت و مثال های متعدد رو از روی کتب و جزوات دیگه حل کرد. در این فیلم استاد ابتدا این که تبدیل لاپلاس از کجا اومده و چه ربطی به مدار الکتریکی داره رو توضیح داده و سپس رفته سراغ قضایا و فرمول های اصلی بعدش استفاده از فرمول های ریاضیش در تحلیل مدار. در حالی که خیلی جاها مستقیما از فرمول ها استفاده میکنن و مدار رسم میکنن و به دانشجو میگن تحلیلش کنین و به همین دلیل این مبحث برای خیلی ها دشوار تلقی میشه. با مشاهده این فیلم میشه دید صحیح از تبدیل لاپلاس و استفاده از فرمول هاش در مدار ها رو به دست آورد. باتشکر از تمام عوامل فرادرس.

alireza

با سلام خدمت همه فرادرسی های عزیز من رشته برق میخونم و مبحث تبدیل لاپلاس برای بچه های برق واقعا عذاب اوره من این اموزش رو دیدم و باز هم مشکلات من برطرف نشد اما خیلی کمک کرد به نظرم این اموزش برای کسایی خوبه که پایه ریاضی قویی دارن به کسایی که ریاضی شون ضعیفه پیشنهاد میکنم اول ریاضی شون رو قوی کنن ( مخصوصا قسمت اتحاد ها و تجزیه کسر ) سپس از این اموزش استفاده کنند . ممنون از سایت فرا درس

علی

ممنون از زحمات استاد عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی