اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی و مقدمات مبانی مدیریت پروژه با رویکرد PMBOK (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی و مقدمات مبانی مدیریت پروژه با رویکرد PMBOK (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مدیریت پروژه امروزه با توجه به پیچیده تر شدن پروژه ها، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. روش های سنتی مدیریت پروژه دیگر جوابگو نبوده و نمی تواند موفقیت پروژه را در سه حوزه اساسی زمان، هزینه و کیفیت تامین کند. مدیریت پروژه در حال حاضر به صورت یک علم معرفی می شود که یکی از مراجع جهان شمول در این حوزه، راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه، تالیف موسسه مدیریت پروژه آمریکا است که به طور گسترده در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این راهنما در عین حالی که بسیار جامع است، روندهای مناسبی را برای مدیریت کردن انواع پروژه ها بیان می دارد که می تواند فارغ از اینکه پروژه مورد نظر در چه حوزه تخصصی باشد به نحو مقتضی مورد استفاده قرار گیرد.
دوره آموزش آشنایی و مقدمات مبانی مدیریت پروژه با رویکرد PMBOK (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر حمیدرضا عباسیان جهرمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی و مقدمات مبانی مدیریت پروژه با رویکرد PMBOK (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

پیام

استاد بسیار با سواد و مشخصا با تجربه ای هستند ولی ایشان رویکرد عمرانی دارند و ای کاش علاوه بر رویکردهای عمرانی، از اساتیدی که در حوزه های مارکتینگ، فروش و موارد مشابه هم فعالیت می کنند هم استفاده میشد. با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی