اطلاعات دوره
آموزش فیزیک پایه 3 – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک پایه 3 – جامع و کاربردی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر باسم غیور4.4
  • زمان:9 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس فیزیک‌ ۳، یکی از درس های مهم و پایه ای می باشد، به ترتیبی که فهم خوب این درس، کمک شایانی در فرا گرفتن درس های سطوح بالاتر می کند. بخش اول درس درباره امواج و بخش دوم درباره حرارت و ترمودینامیک و بخش نهایی درباره تصاویر و کاربرد نور در آیینه ها و عدسی ها و همچنین بررسی خواص نور می باشد. به ترتیبی که دانشجو پس از گذراندن این درس، می بایست فهم خوبی درباره این مسائل پیدا کند.
دوره آموزش فیزیک پایه 3 – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر باسم غیور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک پایه 3 – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اکتای

برای کسی این آموزش رو تهیه کرده بودم و با دیدنش راضی بوده.

مهران

در کل مباحث به خوبی تدریس می شد ولی روابطی که از فرمول ها استخراج می شد، ای کاش اثبات میکردن که این فرمول چطور ایجاد شد و همین جور سردرگم نمیشدیم، و میتونم بگم خیلی خلاصه بود و خوب بود، ولی اثبات روابط هم توضیح داده بشه و  خود مدرس بنویسن که چطور به دست آمد، عالی میشه. با تشکر

علی

پیوستگی مطالب خیلی خوب بود

علیرضا

تسلط مدرس خیلی خوب بود و اینکه مباحث از پایه شروع کرده بودن از یه جنبه خیلی خوب بود از نظر اینکه اگر کسی مباحث مقدماتی ضعیف باشه به اون خیلی کمک میکنه و از جنبه دیگه اگر شخصی مباحث پایه ایی قوی باشه شاید واسش خسته کننده باشه خودم به شخصه خیلی از چیزهایی که بلد نبودم یاد گرفتم

محمد

برخی از مباحثی که در این اموزش ارائه شده بود مربوط به رشته فیزیک نبود در کل راضی کننده بود ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی