اطلاعات دوره
آموزش مقدمه ای بر هوش مصنوعی و عامل های هوشمند (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه ای بر هوش مصنوعی و عامل های هوشمند (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:منوچهر بابایی4.5
  • زمان:49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش با هدف پر نمودن خلا موجود در درس هوش مصنوعی برای دانشجویان، مخاطبان و داوطلبان آزمون های ورودی، سعی داریم همراه با تشریح مفاهیم مختلف، مثال های متعددی نیز حل کنیم. این آموزش به عنوان یک منبع قوی برای تمامی دانشجویان و داوطلبان برایی تمامی آزمون ها و کنکورهای ارشد قابل استفاده است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث مقدمه ای بر هوش مصنوعی و عامل های هوشمند را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مقدمه ای بر هوش مصنوعی و عامل های هوشمند (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط منوچهر بابایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه ای بر هوش مصنوعی و عامل های هوشمند (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

shayan

سلام خدمت مجموعه فراردس و استاد بابایی گرامی. بنده دانشجوی رشته نرم افزار هستم و زمینه فعالیتم هم یادگیری ماشین هست. برای پیشرفت در کارم احساس میکردم به بررسی دقیق هوش مصنوعی نیاز دارم. وقتی با فیلم های تدریس استاد منوچهر بابایی در فرادرس آشنا شدم دید خوبی از هوش مصنوعی بهم دست داد و متوجه شدم هوش مصنوعی فراتر از اون جملات و عباراتی هست که در جزوه مون تدریس شده بوده. فکر میکنم فیلم تدریس استاد بابایی در کنار کتاب مرجع بتونه مکمل و کاتالیزگر خوبی برای یادگیری در این درس باشه. در کنکور ارشد هم تست های این بخش طوری طرح میشن که داوطلب دید مفهومی صحیح از مطالب و ارتباط سرفصل ها با یکدیگر داشته باشه راحت میتونه اغلب تست های هوش مصنوعی رو پاسخ بده اون هم در زمان خیلی کم. و این خیلی میتونه در نتیجه گیری موثر باشه. یک بار دیگه از تلاش موسسه فرادرس در انتقال دانش مخصوصا در رشته کامپیوتر به ما دانشجویان تشکر میکنم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی