اطلاعات دوره
آموزش حل تمرین مدارهای الکتریکی مرتبه 2 و بالاتر - مدارهای RLC سری و موازی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش حل تمرین مدارهای الکتریکی مرتبه 2 و بالاتر - مدارهای RLC سری و موازی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آموزش مدارهای الکتریکی 1 که در فرادرس ضبط شده، به مباحث تئوری درس مدارهای الکتریکی پرداخته شده است. در این فرادرس سعی داریم با حل تمرینات متنوع از این درس، دانسته هایمان را تست کنیم و بتوانیم مدارهای الکتریکی پایه ای، که یکی از مهم ترین درس های مفهومی و پایه ای مهندسی برق است، را بیشتر یاد بگیریم. ما در این آموزش قصد داریم تا حل تمرین مدارهای الکتریکی مرتبه 2 و بالاتر - مدارهای RLC سری و موازی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش حل تمرین مدارهای الکتریکی مرتبه 2 و بالاتر - مدارهای RLC سری و موازی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حل تمرین مدارهای الکتریکی مرتبه 2 و بالاتر - مدارهای RLC سری و موازی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

با سلام و درود فراوان خدمت فرا درسی های گل مخصوصا استاد توانمد جناب آقای مهندس امید زندی. چند وقتی بود که به دنبال یک آموزش کامل و در عین حال ساده در این خصوص میگشتم که امروز به طور اتفاقی این تیتر را در آموزش های رایگان سایت فرهنگی و بزرگ فرادرس دیدم. موضوع و سبک آموزش بسیار کاربردی و آموزنده بود و من به این مطلب از 10 امتیاز 10 میدهم. بسیار خوشحالم از این که با سایت خوبتون آشنا شدم. به امید ایران موفق تر

shayan

سلام خدمت مسئولین عزیز سایت فرادرس و استاد زندی. من دانشجوی رشته کامپیوتر هستم و درس مدار الکتریکی رو برای کنکور ارشد لازم دارم. چون منابع درسی مرجع در مدار الکتریکی ( کتاب های تحلیل مهندسی مدار و نظریه اساسی مدارها) یه مقدار گنگ هستن و خوندشون با توجه به حجمشون زیاد به صرفه نیست تصمیم گرفتم سراغ منابع خودآموز دیگر برم که با ویدئوهای استاد زندی در سایت فرادرس آشنا شدم و پس از تماشای اونها تونستم به تسلط قابل قبولی در مدار الکتریکی برسم و تصمیم گرفتم بقیه مجموعه آموزشی ایشون رو هم تماشا کنم. این فیلم هم مدارهای مرتبه دوم که شامل مقاومت و خازن و سلف هستن رو شرح داده و استاد تونستن به صورت ساده و با بیان دقیق مفاهیم ارتباط بین معادله دیفرانسیل توصیف کننده مدار و نحوه به دست آوردن پارامتر های مجهول رو آموزش بدن. این که چطور از روی مولفه های سلف و خازن معادله دیفرانسیل رو بنویسیم و از روی اون بتونیم جریان و ولتاژ رو حساب کنیم مخصوصا در حالت موازی خیلی مهمه و اغلب تست ها هم با همین روش حل

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی