اطلاعات دوره
آموزش کار و انرژی در فیزیک پایه 1 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار و انرژی در فیزیک پایه 1 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مبنای بسیاری از علوم پیشرفته امروزه قوانین ساده مکانیک هستند. قوانینی که با استفاده از آن ها می توان در مورد بسیاری از پدیده های موجود در طبیعت و محیط پیرامون از مقیاس های بزرگی چون حرکت سیارات و اجرام آسمانی تا حرکت یک الکترون در لامپ پرتو کاتدی صحبت کرد. مجموعه این قوانین در چارچوب مطالب فیزیک پایه ۱ تدریس می گردند. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث کار و انرژی در فیزیک پایه 1 را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش کار و انرژی در فیزیک پایه 1 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سعید سالاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار و انرژی در فیزیک پایه 1 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پوریا

خلاصه و عالی

یاسین

با سلام و خسته نباشید خدمت تیم خوب و کار بلد فرادرس خواستم تشکر کنم بابت این آموزش خوب و مفیدی که ارائه دادین بسیار آموزنده و کاربردی بود ، من واقعا سر کلاس درس کلی مباحث مبهم برام به وجود اومده بود ک با این آموزش بطور کلی برطرف شد. و مرسی ک این آموزش رو رایگان قرار دادین. لطفا درس ها و مباحث بیشتری را امخصوصا در زمینه ی درسی اینجوری رایگان در اختیار مخاطب هاتون بزارید بازم تشکر میکنم از شما تیم خوب فرا درس و استاد عزیز مدرس این درس

فاطمه

با سلام.من دانشجوی ترم یک هستم و این ویدیو خیلی کمکم کرد.با توجه به اینکه استادای این دوره زمونه خیلی وقت برای تدریس نمیزارن از گروه فرادرس خیلی ممنونم ک وقت میزارن و این فیلم های موثر و برای ما دانشجویان تهیه میکنند. توی دوران شب امتحان و بی جزوه واقعا عالی بود

علی

با سلام و احترام خدمت همه ی فرادرسی های عزیز. بدون تردید آموزش فوق که دوستان لطف کردند و آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران فرادرسی قرار دادند یکی از کامل ترین، کاربردی ترین و در عین حال ساده ترین آموزش ها در فیزیک است که با زبانی ساده و روشی سریع الحساب به آموزش این مبحث مهم درسی پرداخته. بنده به شخصه با این مبحث حدود دو سال مشکل داشتم که پس از تماشای این آموزش برق خوشحالی در چشمانم درخشید و از آن بسیار لذت بردم. امیدوارم بقیه دوستان هم بتونن از مطالب با ارزش این سایت بزرگ استفاده کنن. ممنون از آموزش خوبتون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی