اطلاعات دوره
آموزش حل تمرین مدارات الکتریکی ساده - معادلات سلف، خازن و مقاومت (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش حل تمرین مدارات الکتریکی ساده - معادلات سلف، خازن و مقاومت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:1 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آموزش مدارهای الکتریکی 1 که در فرادرس ضبط شده، به مباحث تئوری درس مدارهای الکتریکی پرداخته شده است. در این فرادرس سعی داریم با حل تمرینات متنوع از این درس، دانسته هایمان را تست کنیم و بتوانیم مدارهای الکتریکی پایه ای، که یکی از مهم ترین درس های مفهومی و پایه ای مهندسی برق است، را بیشتر یاد بگیریم. ما در این آموزش قصد داریم تا تحلیل مدارات الکتریکی ساده - معادلات اساسی خازن، سلف و مقاومت را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش حل تمرین مدارات الکتریکی ساده - معادلات سلف، خازن و مقاومت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حل تمرین مدارات الکتریکی ساده - معادلات سلف، خازن و مقاومت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دانشجو

سلام و خسته نباشید خدمت همه عزیزان فرادرس. بنده مثل خیلی دیگه از دانشجوها در درس مدار الکتریکی مشکل داشتم که دلیلش عدم تسلط به معادله های توصیف کننده مدار بود. با استفاده از این فیلم تونستم این ایراد رو رفع کنم. مدرس توانمند این اثر تونسته به خوبی رفتار المان های مدار رو تحت سیگنالهای مختلف شرح بده به طوری که با یادگرفتنش آدم خودش میتونه معادله توصیف کننده برای مدار رو بنویسه. در واقع به جای روش حفظی (که حفظ کردن معادلات مدار ها خیلی وقتگیره و موثر هم نیست چون فراموشی و خطا زیاد پیش میاد) از روش مفهومی و آموزش به دست آوردن معادله مجهولات مدار استفاده شده. بنده خودم با همین روش تونستم به راحتی مدارهای شامل سلف و مقاومت و خازن رو در همه شرایط (موازی و سری و مختلط) معادله بنویسم و تحلیل کنم. با تسلط روی این فیلم میشه حتی تست های کنکور رو از این مبحث هم حل کرد.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی