اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد رگرسیون و همبستگی در آمار استنباطی برای مدیریت و علوم انسانی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد رگرسیون و همبستگی در آمار استنباطی برای مدیریت و علوم انسانی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بحث اصلی آمار استنباطی، استفاده از داده های نمونه ای برای تخمین و یا قضاوت در مورد ویژگی های جامعه است. اهمیت این موضوع از این بابت است که در دنیای واقعی، معمولا دسترسی به اطلاعات تمام اعضای جامعه وجود ندارد و لذا در اکثر موارد، مدیران و تصمیم گیرندگان ناچارند با به کارگیری بخشی از اعضا جامعه به عنوان نمونه، در مورد ویژگی های جامعه مورد نظر، قضاوت کنند و استنباط هایی را انجام دهند.
دوره آموزش کاربرد رگرسیون و همبستگی در آمار استنباطی برای مدیریت و علوم انسانی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر خلیل صفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد رگرسیون و همبستگی در آمار استنباطی برای مدیریت و علوم انسانی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا

خوب بود.

محمدعلی

بسیار عالی بود

Somayeh Kazemy

عالی بود

محبوبه

عالي بود ممنون

سعیده

با سلام. ممنون از آموزش فوق العاده ی استاد محترم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی