اطلاعات دوره
آموزش توابع شبکه و ویژگی های آن در مدار الکتریکی 2 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش توابع شبکه و ویژگی های آن در مدار الکتریکی 2 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آموزش مدارهای الکتریکی ٢ (+)، به مباحث تئوری درس مدارهای الکتریکی ٢ پرداخته شده است. در این آموزش سعی داریم با حل تمرینات متنوع از این درس، دانسته هایمان را تست کنیم و بتوانیم مدارهای الکتریکی پایه ای که یکی از مهم ترین درس های مفهومی و پایه ای مهندسی برق است را بیشتر یاد بگیریم.
دوره آموزش توابع شبکه و ویژگی های آن در مدار الکتریکی 2 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توابع شبکه و ویژگی های آن در مدار الکتریکی 2 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

pariapiri1369

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران و اساتید فرادرس. با تشکر از مهندس زندی بابت آموزش هایی که در رشته الکترونیک قرار می دهند. من این آموزش رو تهیه کردم. این آموزش علاوه بر شرح کامل درباره موضاعات به جزئیات هم اشاره شده و آموزشی کاملی در مورد مفاهیم پایه الکترونیک بود . خیلی از نقاط گنگ که تو پس ذهنم بود کاملا برطرف شد و مطالب روشن شد و الان به راحتی مسائل مدار رو حل می‌کنم . ممنونم از فرادرسی ها

ابراهیم

سلام فقط میتوانم بگویم بسیار عالی وخوب بود دست تمام عزیزان را با احترام می بوسم. خدا خیر عظیم به شما بدهد. اسدی

صايمی جعفری

تشکر از این سایت آموزشی عالی تان که این آموزش را در خدمت ما گذاشتید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی