اطلاعات دوره
آموزش کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی – مرور و حل تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی – مرور و حل تست کنکور ارشد

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رضوان کاوسی3.5
  • زمان:3 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی مباحث: مشتق‌گیری و انتگرال‌گیری عددی، معادلات دیفرانسیل مرتبه اول و دوم، ماتریس‌ها و حل دستگاه‌ها، حل معادلات دیفرانسیل ODE و PDE، تبدیلات لاپلاس، مدل‌سازی مسائل انتقال جرم، حرارت، مومنتوم و... را شامل می‌شود. در این آموزش بر آن شدیم تا ابتدا به مرور کلی درس کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی، سپس حل تمرین و حل نمونه سوالات آزمون کارشناسی ارشد سال‌های اخیر در هر بخش بپردازیم. استفاده از این آموزش برای دانشجویان رشته مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی و دانشجویان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد توصیه می‌گردد. همچنین این فرادرس برای مدل‌سازی پدیده‌های انتقال جرم و انتقال حرارت مناسب است.
دوره آموزش کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی – مرور و حل تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضوان کاوسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی – مرور و حل تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یحیی

من تو ریاضی ضعیف بودم، فرصت زیادی نداشتم که حضوری برم یاد بگیرم، آموزش کامل بود. تشکر.

مریم

آموزش خیلی عالی بود و من از محتوایی که مدرس تدریس میکرد بسیار لذت بردم. دمتون گرم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی