اطلاعات دوره
آموزش مدل های نمایی صف با یک سرویس دهنده (M/M/1) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدل های نمایی صف با یک سرویس دهنده (M/M/1) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:منوچهر بابایی4.5
  • زمان:1 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به اهمیت سیستم های صف در تحلیل بسیاری از مسائل دنیای واقعی و سیستم های شبیه سازی در علوم مهندسی، وجود یک آموزش مدون که پاسخگوی بخشی از نیازهای دانشجویان و افراد باشد، ضروری به نظر می رسد. در این آموزش ویدیویی، ابتدا یک مقدمه در مورد تئوری احتمالات داریم که یادگیری نظریه صف را برای تمامی مخاطبین تسهیل می کند. در ادامه به بحث مهم زنجیره مارکوف و معرفی سیستم های مارکوفی می پردازیم و سپس بحث را به سمت مدل های صف با انواع مدل ها از نظر ورود و خروج، نحوه سرویس دهی و نظام، بسط می دهیم. همچنین در این آموزش مثال های متعددی جهت استفاده مخاطبین ارائه شده است. ما در این آموزش قصد داریم تا مدل های نمایی صف با یک سرویس دهنده (M/M/1) در نظریه صف را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مدل های نمایی صف با یک سرویس دهنده (M/M/1) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط منوچهر بابایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل های نمایی صف با یک سرویس دهنده (M/M/1) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سحر

سلام با تشکر از ویدیوی خوبتون. من در حال یادگیری سیستمهای صف هستم و این ویدیو در کنار سایر آموزشهای مطرح شده در فرادرس کمک زیادی در این موضوضع به من کرد. البته اگر تمام سیستمهای صف رو مثل این مدل خاص توضیح بدید عالی میشه. با تشکر

حسین میرزایی

سلام سپاس از آموزشتون. بسیار عالی بود، فقط اگه میشه مدلهای دیگه رو هم جزو آموزشهاتون قرار بدید. همچنین اگر امکان تبدیل مدلهای صف به مدلهای کدنویسی شده با زبانهای کامپیوتری مختلف باشه بسیار عالی میشه اگه آموزشش رو قرار بدید. با سپاس فراوان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی