اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مروری ماشین های الکتریکی 1
مسیر آموزشی

آموزش مروری ماشین های الکتریکی 1

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس ماشین های الکتریکی، در تمامی دانشگاه های جهان برای دانشجویان برق قدرت تدریس می شود. در دانشگاه این درس به سه بخش ماشین های الکتریکی 1، 2 و 3 به منظور تدریس تقسیم می شود. در آموزش ماشین های الکتریکی 1، در ابتدا مطالب پایه در مورد مدارهای مغناطیسی تدریس می گردد. سپس مبانی تبدیل انرژی از مکانیکی به الکتریکی و یا بالعکس آموزش داده می شود. قسمت نهایی و مهم این درس، به آموزش ماشین های الکتریکی جریان مستقیم اختصاص می یابد.
دوره آموزش مروری ماشین های الکتریکی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سپهر سلطانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مروری ماشین های الکتریکی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

واقعا میتونم بگم عالیه. برای مرور درس ها با توجه به وقفه ای که تو یادگیری من به وجود اومده بود خیلی آموزش خوبی بود. حتی خیلی بهتر از دروس و جزوات دانشگاه.

فرشاد

توضیحات روی اسلاید رو عینا همونجوری داخل pdf ارائه کرده بودند.

عرفان

بعضی قسمت‌ها نیاز بود که توضیحات اندکی داده بشه؛ اما در کل، فرادرس مفید و خلاصه‌ایی بود. با تشکر

ایمان

باسلام جناب دکتر سپهر سلطانی تدریس شما عالی بود اگر ماشین الکتریکی 2 هم تدریس کنید بسیار عالی میشه خواهشا درخواست من رو درنظر بگیرید ضرر نمیکنید باتشکر

محسن اسماعیلی ازکرج کارشناسی ارشد

سلام. من هم به نوبت خودم از زحمات شما متشکرم. امتیاز شما واقعا۲۰ از۲۰ ولی چون آخرین امتیاز ۵ است بنده این امتیاز را تقدیم می کنم به شما عزیزان زحمت کش.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی